دوستان اونایی که جنسیت نینیتون مشخص شده کمی از علایم میگین

۱۰ پاسخ

تهوع زیاد .حساس به بو .کم کردن وزن .بی حالی .کم خوابی .نی نی دختر😍

اصلا به علائم ربطی نداره منم علائم بعضی از اینا ک بچشون پسره رو دارم ولی نی نی من دخمله

میل به بستنی - تهوع شدید-ادار تیره بچم هم پسره

اشتها زیاد شکم سرد رشد موها
ادرار تیره تیره شدن هاله سینه
پسر

رفتی ان تی عزیزم

دقیقا

تهوع نداشتم رنگ ادرار تیره،هاله سینم تیره شده ،میل به ترشی و شوری ،بچم پسره🥹

من تهوع کم ولی چاق شدم خودم حس نمیکنم همه میگن خوشگل شدی بچمم پسر الان

تهوع کم بود_از مرغ و گوشت بیزار_میل به ترشیجات_هاله سینه کمرنگ _پاهامم یخ یخ بود همیشه نینیم دختره

هیچ علائمی ندارم😂

سوال های مرتبط

مامان تودلی🩵 مامان تودلی🩵 هفته پانزدهم بارداری
مامان محیا مامان محیا هفته بیست‌وهشتم بارداری