بچه‌ها، نشتی کیسه آب چجوریه؟!😟

۳ پاسخ

کلا بند نمیاد...گرمه و هرچی هم ادرار کنی و خودتو بشوری بازم میاد و لزج و روان و بدون رنگ هستش عزیزم
من بارداری قبلیم کیسه آبم پاره شد کلا بند نمیومد دیگ...میخوای پاشی هم خیسی نمی‌ذاره باید دستمال بزرگ بذاری

آب گرم و بدون رنگ و بو

یه نوار بزار بعد چندتا سرفه کن ببین نوار خیس میشه یا ن
و چه رنگیه

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۴ ماهگی
مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۱۴ ماهگی
مامان ماندانا مامان ماندانا ۱۳ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۱۲ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۸ ماهگی
مامان کارن مامان کارن ۸ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۳ ماهگی
مامان Lena🩷🐣 مامان Lena🩷🐣 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ابولفضل والسانا مامان ابولفضل والسانا ۱۴ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۸ ماهگی
مامان 𝐒𝐎𝐇𝐈 مامان 𝐒𝐎𝐇𝐈 ۷ ماهگی
مامان فسقلی هام💙🩷 مامان فسقلی هام💙🩷 ۶ ماهگی
مامان کایا مامان کایا ۶ ماهگی