۶ پاسخ

من فردا ثبت نام کنم به منم میریزن؟

واس من واسه خودم ریختن چون تو بهداشت با کدملی و شماره خودم پرونده باز کردم

برای من برای بابام زدن😂

پس میگن باید کد خودمون بزنیم من نگرفتم شما ها گرفتین

کد ملی خانوم باردار رو باید بزنی
بااین شما استعلام بگیر ببین‌اومده یا نه
*۵۰۰*۱۴۶۳#

همسر عزیزم

سوال های مرتبط

مامان جوجه 💙 مامان جوجه 💙 ۱۱ ماهگی
مامان هیرا مامان هیرا ۶ ماهگی
مامان دلوین جونی مامان دلوین جونی ۹ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۸ ماهگی
مامان جانان و باران مامان جانان و باران ۲ ماهگی
مامان آرِن🧿 مامان آرِن🧿 ۱۱ ماهگی
مامان جیلینی مامان جیلینی هفته سی‌وهشتم بارداری