۸ پاسخ

واقعا طبیعیه ؟؟؟

امیدوارم انشالااا

عزیزم ت سه هفته اختلاف طبیعیه صبر کن شاید قلبش تشکیل شد و رشد کرد

ینی ممکن رشد کنه دوباره؟؟ خیلی استرس کشیدم دیشبم خیلی گریه کردم

ینی کیسه بارداری تشکیل میشه و جنین نداره توش

یعنی ساک چیزی داخلش نیست وقلبی تشکیل نشده

کیسه هست بچه ای توش نیست

ینی ساک خالی جنین و قلبی نیس

سوال های مرتبط

مامان فرشته‌کوچولو مامان فرشته‌کوچولو هفته دوازدهم بارداری
مامان ماندگار مامان ماندگار روزهای ابتدایی تولد
مامان نازدونه مامان نازدونه ۶ ماهگی
مامان دلوین🩷 مامان دلوین🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری