بارداری پوچ چطوری میشه علائمش اینا لطفاً توضیح بدید

۵ پاسخ

من بتام خیلی پایین بود و لکه بینی داشتم
۴ هفته شبه ساک دیده شد و بعد از دو هفته هم به خونریزی افتادم

به چیزای بد فکر نکن عزیزم

علایم نداره ۹۰ درصد اگذ بیبی چک قبل موعد نزنن متوجه نمیشن

هیچ علائمی نداری

بتا خوب رشد نمکنه علائم خاصی نداره بری سونو چیزی توساک نیستر

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی هفته سی‌وهفتم بارداری