کسی تجربه بارداری پوچ داشته؟
علائمش چیه؟

۳ پاسخ

پنج تا بارداری پوچ داشتم با ۲۷ سال سن🥲 هیچ علائم خاصی نداره فقط یهو توو سونو میفهمی ساک هست اما جنین نیس

از همون‌اوایل لکه بینی شروع میشه

من داشتم علائم خاصی نداره تو سونوی من کیسه زرده و فتال پل هم بود فقط بتا اولیم با ۷ روز تاخیر ۲۰۰ بود که پایینه، هفته ی ۵.۵ به لک بینی افتادم و ۶ هفته سقط شد خودش

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آیدا مامان آیدا روزهای ابتدایی تولد