۷ پاسخ

اره منم داشتم لکه بینی از بین رفتن علام درد لگن دل درد شدید

من داشتم و تو هفته ۵ و ۶ افتادم به لکه و خونریزی

اره. از همون چهار هفتگی لکه بینی پیدا کردم تا شیش هفتگی خودش افتاد

دل درد شدید علاعم بارداری پوچ هست

سلام به منم گفتن بارداری پوچ ولی من هیچ علایم بارداری پوچ رو ندارم

من درد شدیدد داشتم خیلی شدید بدش خون ریزی داشتم رفتم سونو گف خارج رحمه و اینکه جواب بتامم پاین بود ۲۰بود ولی الان ک باردارم بتام ۶۸۰بود ک خداروشکر الان بچم سالمه

فقدر سونو باید بدی یا اگر خون ربزی شدید داشتی و گرنه اکه بینی نه

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آیدا مامان آیدا روزهای ابتدایی تولد
مامان نجلا مامان نجلا هفته بیست‌ویکم بارداری