۱۴ پاسخ

روشون مقدار وزن بچه نوشته
با توجه به وزنش سایز مناسب ببند
و چون شیر خور هست که خوب زود به زود هم نیاز به تعویض
بعد دقت کن بالاپوشک و کناره پوشک حتما به داخل تا بزن
و چون گل پسر هم هست آلت تناسلی دقت کن رو به بالا نباشه که پس میده

تا وقتی چسب ها بهم میرسه و فاصله نداره یعنی اندازه ست و کوچک نشده.

من مولفیکس استفاده میکنم تاحالا پس نداده

هانیز بهتر از مولفیکس و مای بی بیه. اینکه پس میده یعنی براش کوچیک شده

کوچیک‌شده

منم هم مابیبی استفاده میکنم هم مولفیکس ولی پس نمیده

عزیزم حتما کوچیک شده براش الان شما باید سایز ۲ ببندید

منم هردوتا رو استفاده میکنم...امروز که ۳۶روزست هم رفتم سایز ۲
ولی نم نداده

ماکه خداروشکر ازشرمایبیبی خلاص شدیم ولی هانیز بگیرعالیه .

چند کیلویه؟؟

شاید کوچیک شده براش وقتی هردوتاشو استفاده کردی پس داده ینی کوچیکه

کوچیک شده سایز چنداستفاده میکنی

میگن هانیز خیلی بهتره

عزیزم منم این دوتا استفاده کردم و جدیدا هانیز گرفتم
واقعاا خوبه هانیز
سبکه خیلیم خوبه

سوال های مرتبط