مامانا آزمایشم رو ببینین چجوریه نگرانم

تصویر
۷ پاسخ

افت قند داری و یه مقدار ‌کم کم خونی.چون جواب کشت ادرار خوبه پس باکتری که تو ادرارت بود احتمالا بد نمونه گرفتی و مشکلی نیس

قندیکساعته پایینه

قندت پایینه فقط

کم خونی داری و قند بعد از گلوکز پایینه

قندت خوبه

یککککذره کم خونی_ قنده یکساعتتون پایینه_و عفونت ادراری

نرماله نترس

سوال های مرتبط

مامان امید💙 مامان امید💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩷DELANA🩷 مامان 🩷DELANA🩷 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی هفته سی‌وششم بارداری
مامان ایلیا کوچولو مامان ایلیا کوچولو ۴ ماهگی