اسم نویان قشنگ تره یا دیار ؟؟کدوم بهتره

۱۲ پاسخ

نویان😍

دیار🌱

نظر خودت در الویته ولی من این دو اسمو ب این دلیل دوست ندارم
نویان مثل رویان یا همون جنین شنیده میشه یه جوریه آواشو دوست ندارم
دیار هم که ما چون به شهرستانمون میگیم دیار بخاطر این دوست ندارم بازم همه چی به خودت بستگس داره خوشگلم

دیار

هردو ببین به فامیلی بچه کدام بیشنز میاد

دیار

قشنگم سلیقه ای ولی نویان خیلی زیاده ولی دیار هم اصیل هم کم هست واسمی که برای آینده اش خیلی پر معنا و زیباست البته بازم میگم سلیقه ای و من خودم بااینکه خیلی اسم انتخاب کردم البته از من دختر ترجیح دادم با حروف ابجد اسم خودم چک کنم ایندش بااینکه یه اسم دیگه دوست داشتم ولی متاسفانه ایندش بااون اسم قشنگ نبود هرکسی طبق سلیقه و افکار خودش و باور های خودش پیش میره

دیار.

من روی نویان کراش دارم 😍

دیار بهتره ب نظرم

دیار عزیز

به نظرم دیار✨

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی ها🐣🐣 مامان جوجه رنگی ها🐣🐣 ۱۰ ماهگی
مامان جوجه رنگی🩵🐣 مامان جوجه رنگی🩵🐣 هفته سی‌وششم بارداری
مامان اسرا و آرتا ♥️ مامان اسرا و آرتا ♥️ هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان جوجه کوچولو🐣💙 مامان جوجه کوچولو🐣💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دیار👼🐥🩵 مامان دیار👼🐥🩵 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نویان مامان نویان ۴ ماهگی
مامان دیار مامان دیار هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ام بارداری