ترشح خونی داشتم چیکارکنم

۱۰ پاسخ

برو بیمارستان

دهانه رحم باز شده

مبارکه🥹
واسه منم دعا کنین راحت زایمان کنم❤️

برو بیمارستان

درد نداری هنو؟

برو بیمارستان
من ترشح سادع ام ندارم

برو بیمارستان

بیمارستان برین الان

علایم زایمان هست عزیزم
برو بیمارستان

نشونه زایمانه عزیزم باید بری بیمارستان انشالله‌بسلامتی باشه

سوال های مرتبط

مامان دخملی ناز🤩🤩😘 مامان دخملی ناز🤩🤩😘 ۱ ماهگی
مامان مامان آرِن کپلی مامان مامان آرِن کپلی روزهای ابتدایی تولد