از این قنداق کسی استفاده کرده به کار میاد

تصویر
۷ پاسخ

قدیمی بهتره اگه بلد باشی استفاده کنی

عالیه اگه نی نی تپلی باشه بشدت پرکاربرده

من یدونه خریدم نمیدونم دیگه

من از قدیمیا دارم وبهتره اینا چیه دوروز دیگه چسبشون باز میشه

منم گرفتم چون بچه اولمه بلد نیستم اونجوری ببندم

من گرفتم بد نبود داداشم زیپیشو گرفته بود

من خریدم اما نمیدونم دیگه استفاده میشه یا باید از این قنداق پارچه ایی های قدیمی استفاده کنم

سوال های مرتبط

مامان آقا آروین مامان آقا آروین ۱ ماهگی
مامان نیک مامان نیک هفته بیست‌وهشتم بارداری