مامانا قنداق سوییسی بیشتر ب کار میاد یا قنداق فرنگی؟

تصویر
۸ پاسخ

سوئیسی زود کوچیک میشه نهایت تا یک ماهگی اندازست

میشه عکس بدین

بنظر من سوییسی چون سرو گردنو اسکلت بچه رو موقع بغل کردن ثابت نگه میداره اونم سایز بزرگش،کوچیکش فقط دوسه ماه اول استفاده میشه
،

من سوئیسی گرفتم خود فروشنده گفت بیشتر به کار میاد

اگه شرایطش رو داری هر دو بگیر فوقش میزاری برا بچه بعدیت

والا من هردوش رو گرفتم امیدوارم ک بدردم بخورن

قنداق فرنگی فکرکنم بیشتر ب درد هوای سرد بخوره و.... قنداق سوییسی هم مدتی که نوزاد و بدنش نرم و... خوبه زمانش کم هست اما خوبه ک بغل میشه بدنش درد نگیره و....

قنداق سوئیسی چون خیلی ها نمی تونن بچه ی نوزاد بغل کنن به واسطه ی اون کارشون راحت تر میشه قنداق فرنگی برا بیرون بردن بچست خب به کار همه نمیاد چون گرمه

سوال های مرتبط

مامان نور چشمامKو... مامان نور چشمامKو... هفته سی‌ودوم بارداری