۱۱ پاسخ

من میخوام ساندویچ پیچش کنم بعد بزارمش تو پتو دورپیچ😂

من هر سه تاشو گرفتم ولی قنداق فرنگی ببر هم گرم تر هم ایمن تر راحت تر منم قنداق فرنگی میبرم

قنداق سوئیسی و کریر و پتو دور پیچ

منم همه رو دارم ولی قنداق فرنگی میبرم

کریر که اصلا امنیت نداره و به گردن بچه اسیب میرسونه. بچه من اواخر مهر هست‌ ی پتو دورپیچ خزدار میخرم و اگ هم قنداق بخرم فرنگی میخرم

من هیچ کدوم بیمارستان نمی‌برم

دورپیچ بهتره

قنداق فرنگی

قنداق فرنگی هم خوبه ولی پتو دور پیچ و آغوشی خیلی واجبه

من قنداق فرنگی خریدم و پا دار ببینم هوا تا اونموقع چطوریه یکیش میبرم

پتو دور پیچ زخیمم میبرم حتما

سوال های مرتبط

مامان نیک مامان نیک هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جیگر بالام🤰🥰 مامان جیگر بالام🤰🥰 هفته بیست‌وچهارم بارداری