من میخوام ساندویچ پیچش کنم بعد بزارمش تو پتو دورپیچ😂
من هر سه تاشو گرفتم ولی قنداق فرنگی ببر هم گرم تر هم ایمن تر راحت تر منم قنداق فرنگی میبرم
قنداق سوئیسی و کریر و پتو دور پیچ
منم همه رو دارم ولی قنداق فرنگی میبرم
کریر که اصلا امنیت نداره و به گردن بچه اسیب میرسونه. بچه من اواخر مهر هست ی پتو دورپیچ خزدار میخرم و اگ هم قنداق بخرم فرنگی میخرم
من هیچ کدوم بیمارستان نمیبرم
دورپیچ بهتره
قنداق فرنگی
قنداق فرنگی هم خوبه ولی پتو دور پیچ و آغوشی خیلی واجبه
من قنداق فرنگی خریدم و پا دار ببینم هوا تا اونموقع چطوریه یکیش میبرم
پتو دور پیچ زخیمم میبرم حتما
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.