سلام
این مدل قنداق فرنگی خوبه یا قنداق سوییسی؟
دخترم شهریور دنیا میاد

تصویر
۱۵ پاسخ

کلا سویسی کارهایش بااین فرق داره اون برای بغل کردن هست شیردادن میشه استفاده کرد این برای گرم نگهداشتن بچه هست من از دوتاش خریدم چون کاملا باهام فرق دارن

من این تو سرویسش بود قنداق سویسی م‌گرفتم چون گرمه این اصن ب کارنمیاد تازه من تیر به دنیا میاد فقد سویسی خوبه

کارایی هر دو فرق میکنه سوییسی برا اینه‌که وقتی بغل میگیری یا بغل کسی میدی گردن و کمرشو نگه داره قدیما برا کمر بچه تشک میگرفتم حکم اونو داره به نظرم از واجباته ولی فرنگی اگه فصل سرما میاد شهرتون سرد میشه میتونی بخری مک پتو دور پیچ خریدم فقط چون تا ۳ ماهش هوا زیاد سرد نیست از ۳ ماه هم‌کاپشن خریدم

منم شهریور دخترم میاد اما ازاینا نگرفتم قنداق سوییسی گرفتم و پتو دور پیچم داره دیگه

سوئیسی

اینجا من از اولی گرفتم خیلی عالیه خواهر بازم خودت میدونی قیمتش هم هفتصد همه وسایل هاش شیک و خوب قیمت مناسب میخای بازم بپرس صفر تا صد رو اینجا گرفتم

تصویر

جوجوی من تابستون به دنیا میاد سویسی خریدم

قنداق فرنگی گرمه اگر شهرتون اون موقع هواش سرده بخر وگرنه همون سوییسی بهتره خنکتر هم هست

چون شهریور به دنیامیاد عالیه گرمه بچه راحته من سرپسرم به دردم خورد بنظرم تواین گرونیا خیلی هزینه الکی نکن

من ازایناخریدم بره پسرم کلی ب دردم خورد چون شهریوردنیااومد

این به درد نمیخوره

من میخوام از این بگیرم

قنداق سوئیسی بدرد تابستون میخوره،قندان فرنگی بدرد پاییز و زمستون میخوره

عزیزم من از مامانای که تجربه داشته بهم گفتن این مدلی به درد نمیخوره
از مدل قدیمی که بود من خودم از اون مدل گرفتم

سویسی

سوال های مرتبط

مامان نیک مامان نیک هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نور چشمامKو... مامان نور چشمامKو... هفته سی‌ودوم بارداری