قنداق سوییسی واجبه یا فرنگی؟؟؟
بارداری

۷ پاسخ

هیچکدوم واجب نیست

من امشب سویئسی خریدم

فرنگی فکر کنم به درد نی نی ما بخوره چون نی نیمون تو گرما به دنیا میاد و نمیشه گذاشتش داخل بعدم که هوا سرد میشه دیگه نی نی بزرگ شده اون تو نمیره مگر اینکه تو شهر های سردسیر مثل تبریز اینا باشی و شهریور سرد بشه بخوایی استفاده کنی
سوییسی هم اگه بلدی نی نی کوچولو رو همینجوری بغل بگیری احتیاجی نیست اگه نه و فکر میکنی سخته قنداق سوییسی به کارت میاد

قنداق سویسی عالیه مخصوصا اوایل ک بدن بچه هنوز نرمه قشنگ تو این قنداق بقیه بغل میکنن سرو کله بچه هم اذیت نمیشه

فرنگی خوبه بگیری من برا دختر اولم دو تا خریده بودم هنوزم میخام برا این نینی استفاده کنم اما پتو بیشتر استفاده میشه

قنداق سویسی خیلی بدرد من خورد تو پسر اولم همش با قنداق سویسی برمی‌داشتم بغلم کمر و گردنش صاف میموند قنداق فرنگی تو تابستون اونقدر کارایی نداره

سوییسی خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان نیک مامان نیک هفته بیست‌وهشتم بارداری