هرکدوم کاربرد خودشون داره
سوئیسی واسه بغل کردن آسون تره بچه مخصوصا تو ماهای اوله
فرنگی واسه وقتاییه که میخوای ببری بیرون مخصوصا تو هوای سرد
بنظرم جفتش کارایی داره
من که جفتشو گرفتم
من هردورو گرفتم
من فقط فرنگی رو میگیرم چون تو هوای سرد ب دنیا میاد بچم برای س ماه اولش بزارم نوش ببرم بیرون بهتره امنیتش هم بالاست از بغلا زیپاشو بکش بغل کن راحت
سوییسی برای اوایل خیلی خوبه ک بچه ریزه من خیلی ب کارم اومد با اینکه دخترم وزنش ۳۴۰۰ بود
من جفتشو گرفتم
سویسی بچت ریزم باشه باهاش بلدی بغلش کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.