۱۴ پاسخ

اگ زایمانت تو گرماس سوئیسی اگ سرماس کیسه خواب

اغوشی سوئیسی چون فرنگی گرمه فصلی ک نی نیم میادبه دردش نمیخوره ولی اغوشی خوبه چون میان دیدنش بغلش میکنن بچم توفشارنباشه

سوئیسی از همش بهتره

برای خواهرزاده هام قنداق سوییسی از همه بهتر بود
بیشترم بستگی به فصلش داره برای شما به نظر من همون سوییسی

من آغوشی ورداشتم تا ۵،۶ماه کاربرد دارع اولش یعنی بچه دست پاش اسیب نبینه
قنداق ورنداشتم
چون بهار هوا ملایم
حس کردم خیلی داخل قنداق گرم بشه

من قنداق فرنگی خریدم

قنداق فرنگی

قنداق سوئیسی برای توی خونه عالیه، حتی اگه قنداق فرنگی نخریدی هم میتونی بپیچیش لایه پتو دور پیچ و بزاریش توی سوئیسی

من قنداق که چسبی هست گرفتم
کیسسه خواب هم خریدم

قنداق سویسی ک همه جا به درد میخوره اما فرنگی برا بچه های زمستونی خوبه هوا گرم باشه استفاده نمیشه

قنداق سوییسی به نظرم جابجا کردن بچه رو راحت تر می‌کنه

توتابستان اغوشی وزمستان کیسه خواب

قنداق فرنگی

سویسی تا دو ماه عالیه قنداق فرنگی مناسب بچه زمستونه

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد
مامان جیگر بالام🤰🥰 مامان جیگر بالام🤰🥰 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نیک مامان نیک هفته بیست‌ونهم بارداری