قنداق سوییسی دو سه هفته اول خوبه ولی بعدش دیگه قنداق چسبی استفاده بشه فکر کنم
روی سرویس خوابش کیسه خواب داشت ولی یه آغوشی معمولی هم گرفتم
کیسه خواب خیلی گرمه فکر نکنم استفاده کنم ازش...تیر ماه به دنیا میاد جوجه م 🙂
قنداق سوئیسی کتون این خیلی گرمه
کیسه خواب نیاز نیست عزیزم قنداق سوئیسی بگیر با جنش تترون
خیلی گرمه توش
برا تابستون که من همه لباساشو آستین کوتاه و شورتک گرفتم گرمه بچه گناه داره مخصوصا اگه نی نی پسر باشه اصلا نباید زیاد بپوشونیش
این خیلی گرمه توش
من که یه قنداق فرنگی رو ست خوابش بود رو گذاشتم برا وقتی که میریم خونه کسی کولر روشنه وگرنه بیرون گرمه
برای بیرون هم یه پارچه دورپیچ که جنس موسلین هست میگیرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.