بچه ها قنداق سوئیسی و فرنگی دوتاش کاربردی؟

۷ پاسخ

فرنگی برا فصل سرما خوبه سوئیسی برا تابستون

منم‌ فقط فرنگی خریدم، سویئیسی فک نکنم کاربرد داشته باشه

به نظرم فرنگی خوب نیست. دو بار بچه رو گذاشتم داخلش همه ش سر می خورد می رفت پایین. اصلا با اون نتونستم خوب بگیرمش. بعد هم توش خیلی گرمه عرق می کنه. البته بهتر بود.

قنداق سویسی برای تابستون عالیه

فرقشو چرا من هنو نمیدونم

من دو تاشو خریدم سوئیسی برای موقعی که مهمون میاد بچه رو میزارم داخلش میزارم رو دستاشون چون بدنش نرمه بدون تشک بغل میگیرنش فرنگی برای بیرونش

من چون دخترم اذرماه به دنبااومده بود فرنگی خیلی به کارم اومد ولی سوئیسی نخریده بودم

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جیگر بالام🤰🥰 مامان جیگر بالام🤰🥰 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نی نی تودلی💙 مامان نی نی تودلی💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان نیک مامان نیک هفته بیست‌وهشتم بارداری