بچه ها اینا کاربردی هستن؟ بگیرم ؟ قنداق سوئیسی خریدم واسش

تصویر
۱۱ پاسخ

من دیگه ست کاملشو گرفتم اینم داخلش بود
البته فک کنم تا۸ماه قابل استفاده باشه
البته برای من روش عروسک بازی ایناهم داره

ست پسری منم شیر از رز بورن 😍

من عاشق تموم طرح های رزبورنم، منم تشک گارددارشو نگرفتم، فقط برای مهمونی تشک کمپی پشه بنددارشو گرفتم

تصویر

نه خونه خوب بچه تخت داره بیرونم توی قنداق سوییسی میزاری همون کار رختخواب رو میکنه جمع وجور وبی دردسر
اینا واقعا جاتنگ کنن

دوستم داشت گفت خیلی کاربردی بوده منم خریدم

اتفاقا خواهر شوهر من داشت خیلی خوب بود چرا بدرد نخوره تشک گارددار دیگه

واسه پسرم گرفته بودم عااااااالی بود کلی استفادشو کردم اینسریم گرفتم چون من واقعا راضی بودم

من نخریدم
قنداق سوییسی گرفتم
با کریر بیرون برم
واسه خونه هم تخت کنار مادر گرفتم
با زیرانداز معمولی

نن ست کاملشو گرفتم

نه اصلا

نه بابا اصلا بدرد نمیخوره

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پسرم💚 مامان پسرم💚 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آینده🤍 مامان آینده🤍 قصد بارداری
مامان تیام تپلی مامان تیام تپلی ۸ ماهگی