۱۰ پاسخ

من۱۹ هفته و۵ روز رفتم۳۰۰ گرم بود

۲۶۵..

من ۲۹۸ پسر، ۱۸ و ۵ روز رقتم

۲۴۰بود

۲۰۳🥹

من17هفته 4روز. وزنش221

مونده چند هفته بری من ۱۹ هفته و ۴ روز رفتم ۳۳۴ گرم بود

نه دیگه خوبه، برمن226گرم بود، اصن وزن جنین تواین هفته ها مهم نیست، از30هفته به بعد مهمه

من رفتم سونو گفت ۱۹ هفته ای و ۲۷۹ بود وزنش

چند هفته رفتی

سوال های مرتبط

مامان پسرام🧸🧸 مامان پسرام🧸🧸 ۹ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته هشتم بارداری
مامان 💓یسنا  تودلی💙 مامان 💓یسنا تودلی💙 ۱۰ ماهگی
مامان میران🧚ژینا مامان میران🧚ژینا روزهای ابتدایی تولد
مامان دختر و پسرم مامان دختر و پسرم ۱۱ ماهگی
مامان میران🧚ژینا مامان میران🧚ژینا روزهای ابتدایی تولد
مامان آهو🩷 مامان آهو🩷 هفته سی‌ویکم بارداری