خانما وزن ۱۶۳۰ خوبه؟

۶ پاسخ

فک کنم خیلی خوبه،طبق گهواره باید ۱۵۰۰ باشه

خوبه من سی هفته و پنج روز ۱۵۰۰بود

هفته ۲۸
وزن نی نی ۱۰۷۳گرم بود دکتر لیدی میل داد قرار پس فردا برم سنو ۳۱هفته ببینم چقدر شده استرس زیاد دارم .

من بچم خیلی کمه. ۱۲۰۰

ماشاالله چه خوبه

برای هفته شما اره
من ۳۲هفته ۱۹۰۰بودم

سوال های مرتبط

مامان علیرضا مامان علیرضا ۶ ماهگی
مامان حسن کوچولو 💙 مامان حسن کوچولو 💙 ۱۱ ماهگی
مامان مامان کوچولوها مامان مامان کوچولوها ۱۲ ماهگی
مامان ماکان مامان ماکان ۳ ماهگی
مامان دانیال مامان دانیال ۶ ماهگی
مامان فاطمه مامان فاطمه ۵ ماهگی
مامان جُنيد مامان جُنيد روزهای ابتدایی تولد