۵ پاسخ

از شب تا حالا دارم همینجور تو خوابیدن هم میگیره

سلام درد پریودی دارم میگیره و ول میکنه حالا چند روزه همینجورم باید سزارین شم ولی دکتر میگه نه چیکار کنم

بچه ی من وزنش پایین و کم کم‌میره جلو .دکتر برام ازمایش دفع پروتئین نوشته خیلی میترسم ک از دفع پروتئین باشه😔

من توی ۳۱ هفته و ۶ روز ۱۷۰۰ بود الان دیروز بدنیا اومد تو هفته‌ی ۳۸ با وزن ۲۷۵۰

۳۴هفته ۲۴۰۰بود الان نمیدونم احتمالا ۳اینطورا هست

سوال های مرتبط

مامان معجزه امام حسین مامان معجزه امام حسین ۴ ماهگی