از شب تا حالا دارم همینجور تو خوابیدن هم میگیره
سلام درد پریودی دارم میگیره و ول میکنه حالا چند روزه همینجورم باید سزارین شم ولی دکتر میگه نه چیکار کنم
بچه ی من وزنش پایین و کم کممیره جلو .دکتر برام ازمایش دفع پروتئین نوشته خیلی میترسم ک از دفع پروتئین باشه😔
من توی ۳۱ هفته و ۶ روز ۱۷۰۰ بود الان دیروز بدنیا اومد تو هفتهی ۳۸ با وزن ۲۷۵۰
۳۴هفته ۲۴۰۰بود الان نمیدونم احتمالا ۳اینطورا هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.