۲ پاسخ

سلام عزیزم هموگلوبین خیلی پایینه یعنی کم خونی شدید
قند لب مرزه باید رعایت بشه
اوریک اسید پایینه

سلام جان قندو چربی اندازه هستش شکر بقیه بی خیال😁

سوال های مرتبط

مامان اورهان‌اورمان مامان اورهان‌اورمان ۲ سالگی
مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۲ سالگی
مامان آوا5سال آراد مامان آوا5سال آراد ۲ سالگی
مامان ارغوان و نی نی مامان ارغوان و نی نی هفته سی‌ویکم بارداری