خانمای ک سرکلاژ شدین
از کجا فهمیدین طول سرویکس اومده پایین؟؟

۵ پاسخ

علائمی نداره فقط با سونو واژینال میشه فهمید

نه خب آخه من آخرین بار ۱۸ هفته سونو دادم طول سرویکسم ۳۷بود

بعدش رابطه داشتم گفتم ببینم پایین بیاد چ علائمی داره

تو سونو میفهمن دیگ

من پساری دارم سونو شکمی دادم ۳۴ بود واژینال هم دادم ۲۸ بود علائمی نداشتم

عزیزم من سرویکسم پایینه
درد پریود زیاد دارم. و درد لگن

سوال های مرتبط

مامان آیسا و دوقلوها مامان آیسا و دوقلوها هفته بیست‌وهفتم بارداری