۱۲ پاسخ

والا خواهر من ۴۸۰۰بود طبیعی بود مامانم😂😂

زنداداشم ۴۵۰۰ طبیعی بود

من ۵ دیدم طبیعی اورده والا

با توجه به لگن و رحم و اینکه زایمان. چندمه از ۴نیم به بالا

دکتر من گفت بیمارستان دولتی 4 به بالا
یعنی 4 و 50 هم باشه سزارینی

چهار و نیم پنج

به چهار برسه فکر کنم

فامیلمون بچه اش ۴۲۰۰ بود طبیعی اورد

یه زنه ۳۸۰۰ بود بچش ..عملش کردن میگف تو طبیعی رحم پاره میشه

چهار کیلو به بالل

تا چهارونیم هم طبیعی میارن

میگن چهار نیم

سوال های مرتبط

مامان کوچولو بچه مامان کوچولو بچه هفته سی‌وششم بارداری
مامان دخملی مامان دخملی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان تیام وکچل خان مامان تیام وکچل خان هفته سی‌ویکم بارداری