۶ پاسخ

کلا یکسری از دکترا زیرمیزی بگیرن حتی برای طبیعی

پس قانون خاصی وجود نداره هرکی هرکار بخواد میکنه😑

اگه دکتر رو خودت انتخاب کنی حتما میگیرن وگرنه مستقیم بری بیمارستان دولتی خودشون سزارین میکنن

نه دیگه زیر میزی چی
ولی آره بعضی دکترا برای کاری که باید انجام بدن پول جدا میخوان شماره حساب شخصی میدن

نه اگه سزارین اجباری باشه نمیتونن زیر میزی بگیرن

بستگی ب دکتر داره بعضی ها میگیرن بعضی ها نه

سوال های مرتبط

مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان تپلی🍼🪺 مامان تپلی🍼🪺 هفته سی‌وسوم بارداری