خانوما اگه رگ سیاتیگ گرفته باشه دکتر بدون گرفتن زیرمیزی سزارین میکنه؟

۵ پاسخ

نه برا منم گرفته اصلا ربطی نداره…خواهر الان من رحمم دو شاخ نمیتونم طبیعی بیارم از هزار تا مانع باید رد شم تا سزارین کنن تازه اونم اجباری 😑😂 دیگ سیاتیک که اصلا قبول نمیکنم

سیاتیک ک ربط نداره
منم اجباری شدم فعلا حرفی از زیرمیزی نزده فقط گفت زودتر بهم بگو کدام بیمارستان میخوای بری که با بیمارستان هماهنگ باشم باید یه سری تمهیدات انجام بشه برای سزارینت
خدا کنه ازم نخواد😑

اصلا زیرمیزی رو دکترا میکیرن حتی اگر اجبار باشه حالا ب هر دلیلی. محدود دکترایی هستن که زیر میزی نمیگیرن

تو کل طول بارداری رگ سیاه تیک میگیره ن ربطی ب سزارین نداره

والا خواهر زاده م مدفوع کرده بود اورژانسی باید سز میشد خواهرم ولی بازم زیر میزی گرفتن

سوال های مرتبط

مامان پسر کوچولوم مامان پسر کوچولوم هفته سی‌وسوم بارداری