اگه زایمان طبیعی باشه دکتر زیرمیزی نمیگیره؟!

۸ پاسخ

نه بابا ماما همراه کجا بوده خوده دکترم گفته زیرمیزی

قبلا نمیگرفتن ولی الان اینجا که میگیرن عزیزم با سزارین ۵ تا ۱۰ تومن گاهی ام بیشتر تفاوت داره...اگه بخوای خود دکتر بیاد و کاراتو بکنه باید پول بدی تا بیاد اگه نخوای هم وقتی بری بیمارستان ماما و دکتر شیفت میان بالاسرت

😂😂😂

نه عزیزم من زایمانم طبیعی اما دکتر گفته ۱۰تومن زیرمیزی میخاد
این روزا برا طبیعی هم زیر میزی میگیرن

اصن دکترکاره ای نیس توطبیعی همه چی بعهده ماماست

زیر میزی برا چیه وظیفشه کاملا رایگان
تازه اگه سزارین اورژانسی هم بشی بازم رایگانه اینطور که من دیدم

نه دیگ عزیزم خودمون زور میزنیم و پاره میشیم دیگه چه زیر میزی بگیره 😂🤔

ن دیگ

سوال های مرتبط