۵ پاسخ

عزیزم شما تحت نظر سارونه ریگی هستی؟دکتر خوبیه؟من تازه رفتم تو سه ماه تا الان پیش حری میرفتم دکتر خوبیه اما من میخوام سزارین اختیاری بشم،و هزینش خیلی بالاست،سارونه ریگی چطوره کارش؟هزینشم که میگی اختیاری ۱۲هست اره؟؟؟

خانوما نمیدونی امام علی چقدرمیگیره برای سزارین سال جدید

فک کنم همونو میگیره دیگه

خب همون دوازده منظورش زیرمیزیه

کی پرسیدی الان فکر کنم گرون شده

سوال های مرتبط

مامان دلارا مامان دلارا روزهای ابتدایی تولد