از کجا بفهمم زایمانم طبیعیه یا سزارین؟

۶ پاسخ

بخوای بری بیمارستان دولتی که هر چی هم باشی باز میگن طبیعی

معاینه لگن میکنن و سونو با توجه به اینا میگن طبیعی یا سزارین

من سفالیکم۳۴هفته رفتم

سونوی ماه هشتمو ک بری مشخص میشه اگه اولین بارداریته اگه دومی هم هست ک اولی هر جور اومده دومی هم باید بیاد

منکه خودم ۳۲ هفته و ۲ روز رفتم

سنو آخر و که بری معلوم میشه

سوال های مرتبط

مامان 🍼👶🫂🤰👩‍❤️‍👨🍀 مامان 🍼👶🫂🤰👩‍❤️‍👨🍀 روزهای ابتدایی تولد
مامان نورا❤️🥹 مامان نورا❤️🥹 ۱ ماهگی
مامان آرسام کوچولو مامان آرسام کوچولو ۲ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۸ ماهگی
مامان دلوین 💚 مامان دلوین 💚 هفته سی‌ونهم بارداری