۴ پاسخ

من امروز داشتم انقد میترسیدم با اینکه بارداری دوممه ولی اصلا چیزی نیست درد نداشت بیخودی خودمو میترسوندم

مثل معاینات قبل از بارداریه

تو ۳۸ هفته معاینه انجام میدن
من بعد معاینه عصرش کیسه آبم پاره شد🤣

همونجوریه که میرفتی دکترزنان با دست معاینه میشه

سوال های مرتبط

مامان علیسان مامان علیسان روزهای ابتدایی تولد
مامان هوگر🐣💙 مامان هوگر🐣💙 ۹ ماهگی
مامان بردیا مامان بردیا هفته سی‌وهفتم بارداری