۶ پاسخ

خیاربزار کف پاها ودستاش و روپیشونیش تبش میادپایین

پسر منم با شیاف اصلن تبش نمیاد پایین

واسه تب بهترین چیز پیاز کف پا هست

دستمال ولرم براش بزار عزیزم
پاشویش کن

۳۹.۴۰ درجه خطرناکه ۳۷ عادیه

۳۷ که تب نیست چرا انقد ناراحتی

سوال های مرتبط