خانوما انتی از هفته چند تا چند وقت هست؟؟

۷ پاسخ

بهترین وقت ۱۲هفته هستش

۱۱تا۱۳

من رفتم توی هفته‌ی چهارده هنوز نرفتم

الان دیه شما باید بری آنومالی یک هفته دیگه است

بهترین زمان ۱۲ هفته و ۳ روز هس

۱۱ تا ۱۳ بهترین وقتم ۱۲ هفته اس

از ۱۱تا۱۳هفته و ۴روز😘

سوال های مرتبط

مامان حسین مامان حسین هفته بیستم بارداری
مامان حلما مامان حلما روزهای ابتدایی تولد
مامان ویهان و جانا مامان ویهان و جانا هفته هجدهم بارداری
مامان بی اعصاب مامان بی اعصاب هفته سی‌ام بارداری
مامان آنیل مامان آنیل هفته سی‌وهشتم بارداری