بچه هاموبربزنم اشکال داره؟؟؟

۴ پاسخ

نزنی بهتره

اره اشکال داره

من شنیدم استفاده موبر تو بارداری خوب نیست

مامان من میزد سر اجیم
ولی اون قوت و بدنی که قدیمیا دارن ما نداریم

یکم صبر کن بچه جاش سفت بشه
بازم از دکترت بپرس

سوال های مرتبط

مامان مهراد مامان مهراد ۲ ماهگی
مامان رستا خانوم🩷 مامان رستا خانوم🩷 ۵ ماهگی
مامان عسلچه مامان عسلچه هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان کلوچه مامان کلوچه هفته بیستم بارداری