بچه ها فلافل بیرون اشکال داره؟

۴ پاسخ

نفخش ممکنه اذیت کنه وگرنه مشکلی نداره

من خودم درست میکنم خودت درست کن بزار ۴۸ ساعت داخل اب بمونه ک نفخش گرفته شه خیلی خوشمزه تر ار بیرون میشه

نفخش اذیت میکنه ازین آماده مارک به آ هم بگیری خیلی نرم و خوشمزست

من دو سه بار خوردم. ولی نفخش اذیت میکنه

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وششم بارداری
مامان رستا خانوم🩷 مامان رستا خانوم🩷 ۵ ماهگی
مامان عسلچه مامان عسلچه هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فسقل مامان فسقل هفته بیست‌وچهارم بارداری