سلام مامانا فلافل بخورم اشکال داره

۸ پاسخ

خوبه فقط نفخ بعدش پدر درمیاره😬

خیلی هم خوبه

نه فقط زیادی میگ.وزی

نه عزیزم من چندین بارخوردم نوش جان

بخور ولی بعدش نفخ میکنی دیونه میشی

من روزایی ک خیلی حالم بده نمیتونم غذا بخورم به همسرم میگم فلافل میخره تا الان ۲ بار خوردم

من یبار خوردم تا چندروز از سوزش معده و رفلاکس نتونستم بخوابم حتی اخرم سرم زدم خوب شدم

نه بخور نخود خوبه

سوال های مرتبط

مامان مهراد مامان مهراد ۲ ماهگی
باران باران قصد بارداری
مامان گیلاس مامان گیلاس ۶ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهفتم بارداری