مامانا عسل اشکال داره بخورم

۷ پاسخ

میگن بده نمیدونم چرا
ولی من میخورم در حد صبحانه یا وقتایی ک هوس شیرینی میکنم در حد ی قاشق غذاخوری

فقط زیادی گرمه کم بخور داخل گرما هستیم خدایی نکرده زردی نگیره کلا گرمی نخور زیاد

من در حد صبحانه هفته 1،۲ خوردم

عسل برای همه درد خوبه بعدشم دکتر‌میگ بخاطر قند نخورین زیاد وگرنه عسل کجاش ضرر داره من‌ک‌میخورم از اول حاملگی

من میخورم

فقط روزی یک قاشق غذاخوری مجازی که بخوری

منم شنیدم میگن ممکنه باکتری داشته باشه

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وششم بارداری
مامان آراد و آرین💙🩵 مامان آراد و آرین💙🩵 ۱ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وششم بارداری