عسل میتونم بخورم مامانا؟

۶ پاسخ

نه.

آره در حد صبونه

دکتر من می‌گفت عسل و بخاطر این میگن سه ماه دوم بخوز که نکنه آلرژی داشته باشی ب عسل(مثلا اگه از فروشگاه میگیری و اولین بار این مدل و میگیری ممکن به مواد تشکیل دهنده اش حساس باشی ) اما اگه خیلی وقته از این عسل میخوری مشکلی نداره ولی بازم تعادل و حفظ کن

من‌میخورم ولی کم

نه عزیزم از سه ماهه سوم مجازی

اره زیاده روی نکن

سوال های مرتبط

مامان رستا♡ مامان رستا♡ ۴ ماهگی
مامان پناه🫠🩷 مامان پناه🫠🩷 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان امیرمهدی وتودلی مامان امیرمهدی وتودلی هفته هفدهم بارداری
مامان گیلاس مامان گیلاس ۵ ماهگی