سلام بچه ها تو ۶ هفتگی فلافل میشه خورد؟

۷ پاسخ

من که تا به الان چند باری خوردم و مشکلی پیش نیومده بخور نوش جان

آره بابا میشه. فقط خوشت نیاد هرروز بخوری😁

فکر نکنم اشکال داشته باشه ولی تا ۳ماه همینجور نفخ میکنی فلافلم بخکری بدجور اذیت میکنه

آره عزیزم بخور من خوردم ولی دوراز جونت افتضاح آوردم بالا

آره عزیزم اگه نفخ نداری و اذیت نمیشی بخور

اره گلم بخور

سلام نمیدونم ولی نفخ میکنی

سوال های مرتبط

مامان دلی مامان دلی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ساواش🩵 مامان ساواش🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مهراد مامان مهراد ۲ ماهگی
مامان Baby👧🏻🎀 مامان Baby👧🏻🎀 ۳ ماهگی