سلام توشش هفتگی میشه بستنی قیفی خورد

۳ پاسخ

واقعا به چ چیزا فک میکنید شماها ... خب فقط زعفران و جگر و دمنوش ها ممنوعه بقیه چیزا بخور زیاد نخور

زعفرونی نخور ساده بخور. کم بخور. شیرینی جات زیاد نخور. نمکم به اندازه بخور. تا آخر باردای مشکل فشار و قند نداشته باشی عزیزم ❤️

اره چرا نشه

سوال های مرتبط

مامان Baby👧🏻🎀 مامان Baby👧🏻🎀 ۳ ماهگی