تو سرماخوردگی بستنی میشه خورد؟

۳ پاسخ

بجاش ابجوش عسل بخور عزیزم

من میخورم گلوم بهتر میشه

بستنی واسه التهاب خوبه

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مامان  پسری مامان مامان پسری هفته نوزدهم بارداری