خواهرا بستنی زعفرونی میشه یه کوچولو خورد?

۸ پاسخ

اره بابا اصصصصلا مشکلی نیست،چقدر سختش میکنین

منم از دیشب تا الان کلی خورشت ماست خوردم.شوهر منم گفت آخه کی زعفران به این گرونی می‌ریزه .همش گلرنگه

منم زیاد میخورم...شوهرم میگه دلت خوشه ها زعفرون ب این گرونی مگه میزنن بستین همه ش رنگه راس میگه والا

بله نوش جان

بخور مشکلی نیس زعفرون دمنوش خالص نباید خورده بشه

من دوتا خوردم

نمیدونم چرا هوس نمیکنم هوس نمیکنم وقتی هم میکنم یه چیز خوب دلم نمیخاد😂😂

نخوری بهتره

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌وششم بارداری
مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 هفته بیست‌ونهم بارداری