خانما تو هفته ۱۰ایراد داره خوردن بستنی زعفرونی؟؟؟؟

۲ پاسخ

کمش نه ، اما بستنی های دیگه بخور ، کلا دور زعفرون و زرشک ، جیگر و بقیه مخلفات، هویج زیاد یا کدو حلوایی زیاد رو خط بکش ، اگر غیر از سنتی و زعفرونی نمیخوای در حد دو سه قاشق بخور ولی ریسک نکن بیشتر ❤️

کمش اشکال ندارد عزیزم
همه چی میتونی به حد تعادل بخوری

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان roham مامان roham هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان بلوبری🫐 مامان بلوبری🫐 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان رستا مامان رستا ۷ ماهگی
مامان 💓نیکا👼 مامان 💓نیکا👼 ۷ ماهگی