۵ پاسخ

نه جرا استرس ب خودت میدی حالا دلت خاسته خوردی ضرر نداره ک بستنی

توروخدا این بازی کثیفو تموم کنین😂😂😂بخدا با یک یا دوبار خوردن اون چیزایی ک فکر میکنین ضرر داره اتفاقی نمیفته

نوش جونت... اما دیگه نخور

مگ ضرر داره؟

نه بابا چرا نگران

سوال های مرتبط

مامان پانیذ👸و تودلی🤰🏼 مامان پانیذ👸و تودلی🤰🏼 هفته پانزدهم بارداری
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری