این تیکه هبیج اشکال نداره خوردم یا نباید میخوردم

تصویر
۱۰ پاسخ

واااا چه سوالایی میپرسین بخدا😐😐
شوخی میکنین دیگه نه؟؟؟😶

نه بابا بخور اینا الکیه من خودم نمیدونستم روزی سه تا فنجون اب هویج میخوردم گلم انشااله که بد ار سمت خدا نیاد تا خدا نخاد هیچی نمیشه یه برگم بی اذن خدا از درخت نمیوفته

بابا چیزی که میگن خطر داره دیگه سیانور نیست که یه ذره ش هم همون لحظه خطر ایجاد کنه هر روز آب هویج بخوری آره ولی دیگه اینقدر هویج تا به معده برسه و بره تو بدن بخواد تاثیر بزاره تو راه تموم شده والا😂😂

شوخی با مزه ای بود.یاد یه خانمی افتادم.پرسیده بود .من امروز دوتا لیوان بلند کردم وای بچم طوریش نشه.یا پرسیده بود .عطسه کردم.جنسیتش تغییر نکنه.عجب ها بعضی ها چی میپرسم🤣🤣🤣

هویچ خیلیم خوبه

ن
دکتر اصن ب من گف تا روزی ی لیوان آب هویج مشکلی نداره
بیشتر نشه فقط
عمه من سر دخترش روزی ی کاسه پر هویج رنده میکرد
از اول تا اخر بارداری میخورد

اب هویج چون.ویتامین آ زیادی داره مصرفش زیاد خوب نیست
خود هویج مشکلی نداره، مگه چن تا هویج ادم میتونه بخوره
راحت باش
تعداد زیاد ضرر داره عزیزم

من یذره تو سالاد فصل میریزم میخورم ،دکترم گفت هر چی به اندازه اش اشکالنداره

بخور نوش جونت عزیزم

من هویچ از دکترم پرسیدم گف اینو کی گفته اولین بار میشنوم ک هیچوقت باعث سقط بشه

نه به دلت بد نده
فقط در حد یه لیوان اب هویج خطرناکه

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا
😍😍😍 مامان معجزه خدا 😍😍😍 هفته نوزدهم بارداری
مامان فندق👶💙 مامان فندق👶💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ارغوان مامان ارغوان هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان الياس🩵 مامان الياس🩵 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل روزهای ابتدایی تولد