خانوما زعفران هیچی نباید خورد یا توی غذا بریزیم اشکال نداره

۱۱ پاسخ

من از دکتر پرسیدم تو هردو بارداریم گفت داخل غذا مشکل نداره... اون زعفرون دم کرده غلیظه ک سربکشی خوب نیست

من در حد یکم پلو زعفرونی ک رو برنج میریزم خوردم. زعفرون غلیظ دم کرده تو حجم بالا خوب نیست

الان مخور هفته پایین هستی
در کل تو بارداری نخور

نخور عزیزم خوب نیست بعضیا بدنشون زود عکس العمل نشون میده

در حد اعتدال اشکالی نداره...من خودم تو غذا میریزم ولی کم

نننننه اصلا نباید بخوری

همه چی بخور ولی زیاده روی نکن اینجوری به خودت سخت نگیر

نخور عزیزم هفتت پایینه

مشکلی نداره

فرق دارن همه مثل هم نیستند من خودم وقتی حتی تو غذا میزنم دهانه رحمم درد میگیره و رحمم درد میگیره

من ک تو غذا خوردم

سوال های مرتبط

مامان آیساو نی نی مامان آیساو نی نی هفته هفتم بارداری
مامان پانیذ👸و تودلی🤰🏼 مامان پانیذ👸و تودلی🤰🏼 هفته پانزدهم بارداری
مامان قندعسل😍🍰🍬 مامان قندعسل😍🍰🍬 هفته بیست‌وهفتم بارداری