۵ پاسخ

دوستان قرص دمیترون پزشک تجویز کرده ضرر داره؟

سعی کن بخوری واسه نینی
منم بعضی وقتا میل ندارم ب نینی فک میکنم دوتا بشقاب میخورم🥲😂

برو دکتر برات سرم تقویتی بزنن

میگن حتی اگه بالا هم بیاری باز باید بخوری😥

نه طبیعیه از ۱۲ هفته یه بعد یکم بهتر میشی

سوال های مرتبط

مامان السا و نی نی مامان السا و نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آرین 💙 مامان آرین 💙 هفته سی‌ویکم بارداری