۵ پاسخ

طبیعه عزیزم

طبیعیه منم اینجوری بودم فقط اب میخوردم

منم یه هفتست نمیتونم چیز درست حسابی بخورم لاغر شدم😕

منم از دست پخت خودم بدم میاد ظهر ناهار از بیرون گرفتیم خوردم حالا گشنمه

من فقط ماست میتونستم بخورم با نون دیگه هیچی

سوال های مرتبط

مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان معجزه خدا🤲 مامان معجزه خدا🤲 روزهای ابتدایی تولد